fbpx

شركات إدارة منصات السوشيال ميديا

شركات-إدارة-مواقع-التواصل-الاجتماعي

بتختلف إداره منصات السوشيال ميديا على حسب نوع منصة التواصل الإجتماعي اللي عايز إدارتها وكمان على حسب رغبة العميل في نوع الإدارة.

 

على سبيل المثال موقع الفيس بوك..

 

تقدر تحصل على باقات خاصة للإعلان على موقع الفيس بوك وكمان الحصول على إداره التفاعل اللي بيتم على الاعلان ده.

 

وده بيتم عن طريق:
– المشاركة

 

– التعليق

 

– التفاعل بالإعجاب

 

– إرسال رسايل من خلال الصفحة للاستفسار عن نوع الخدمة التجارية أو المنتج اللي بيتم تقديمه للجمهور المستهدف منها.

 

هنا بييجي دور شركه إنجاز ميديا للتسويق الإلكتروني اللي بتقوم بإداره الصفحة الخاصة بالعميل بالرد على عملائه من خلال التعليق أو الرد عن طريق رسايل الصفحة.

 

وده بيكون بناء على اتفاق مع عميل شركه إنجاز ميديا، مع مراعاة تقديم كافه الاستفسارات اللي بتيجي على صفحته وتقديمها لينا علشان نقدر نرد على عملائه.

 

بتكون مدة إداره حسابات السوشيال ميديا محدده سواء كانت شهور أو حتى سنين وبتكون بمقابل مادي بيتم الاتفاق عليه.

 

بيشرفنا دايمًا في إنجاز ميديا تقديم خدماتنا بأعلى إحترافية ممكنة لاستمرار كسب الثقة من عملائنا وإرضائهم طول فترة التعاقد.

 

إنجاز ميديا متخصصة تسويق من خلال منصات السوشيال ميديا

 وكالة تسويق رقمية رائدة في تقديم خدمات متكاملة ،متخصصة في تقديم خدمات التسويق الالكتروني وتصميم الهويات التجارية بالاضافة لحلول الويب و البرمجة و خدمات استضافة المواقع و السيرفرات , منذ بدايتنا و نحن نضع عنصر التميز و الإبداع نصب أعيننا نعمل منذ أكثر من 10 سنوات  بفريق عمل ذو خبرة مؤهلة حيث ان لدينا فريقنا يتألف من مسوقين و مصممين ومطورين اجتمعنا في ميدان التخصص لنطور و نبتكر.

نجعل من شركتك علامة تجارية لها صدى و متصدرة نتائج البحث و مواقع التواصل الإجتماعي حيث اننا نقوم بالتركيز على المقاييس الأكثر أهمية و نعرف ما يلزم للحصول على نتائج حقيقية و ارباح عبر الإنترنت ونعلم أن تحقيق هذه الأهداف هو ما يحرك الشركات إلى الأمام، ونعتقد أن نجاح عملائنا هو أفضل مقياس لـ أدائنا.

 إن الإنترنت شغفنا، ونحن متحمسون لمساعدة الشركات في تحقيق أهدافها. لذا عندما تختار انجاز ميديا كوكالة تسويق رقمية لن تحصل على على مجرد إعلان، بل ستحصل على خطة متكاملة تناسب شركتك و احتياجاتك وأهدافك.
أحدث المقالات
أحدث أعمالنا